Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 27, 2007

ΡΕΤΡΟ...Κ τέλος...;

Τώρα βέβαια εδώ, θα έπρεπε να υπάρχει και ήχος γιατί η ερμηνεία του Μαγιονέζου είναι για να κόβεις φλέβες, αλλά...

Σ` αγαπώ ουρλιάζοντας

Αν έρθεις επιτέλους να μου πεις τι συμβαίνει
Θα ανοίξω το μυαλό μου
Θα φωτίσω τη σκιά μου με το φως που μπαίνει
Θα ξεχάσω το παρελθόν μου
Πρόσεξε τι θα πεις. Πρόσεξε τι θα κάνεις.
Πρόσεξε πώς θα ζήσεις. Πρόσεξε πώς θα πεθάνεις.
Σ` αγαπώ!

Στα ψέματα να ψάξεις την αλήθεια μου
Στα σκουπίδια τη ζωή μου
Όταν έρθεις να γευτείς τα παραμύθια μου
Και να σώσεις την ψυχή μου
Όμως πρόσεξε μη μ` αντικρίσεις
Πρόσεξε κι αν πετρώσεις
Γρήγορα να με φτύσεις
Γρήγορα να με προδώσεις.
Σ` αγαπώ!

Δικιά μου είναι η βροχή που τρυπάει τα εσώψυχά σου
Πεινάω στ` αλήθεια. Πεινάω πολύ.
Θέλω να φάω την καρδιά σου.
Πόσο σε θέλω πόνεσέ με
Ζήτα μου να ιδρώσω.
Θλίψε με. Φόβισέ με.
Κάνε με να τελειώσω.
Σ` αγαπώ!...

Ανδρέας Ασημακόπουλος
[Μαύρη Μαγιονέζα]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σου... ηθελα να εισαι η πρωτη που θα το μαθει... επεστρεψα στο μπλογκ μου απο σημερα το πρωι... ;)

Leigh-Cheri είπε...

Πλάκα μου κάνεις!!! :-)