Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2007

ΡΕΤΡΟ...Κ συνέχεια...

…Και συνεχίζω με τους Μαγιονέζους…Ένα σήμερα, ένα την επόμενη φορά. Και τα δύο όμως από τον πρώτο τους δίσκο. Και πολύ λυπάμαι που αυτά τα δύο δεν τα έχουνε στο site τους :-(

Όταν με δεις

Όταν με δεις να χτυπιέμαι μ` ένα punk τραγούδι
Δώσμου ένα χαστούκι, δώσμου κι ένα λουλούδι
Πες μου όλα είν` ok, η φωτιά ακόμα καίει στην ψυχή
Όταν με δεις να ουρλιάζω «σε μπουρδέλο ζούμε»
Δέσε μου τα μάτια, φέρε κάτι να πιούμε
Πες μου όλα είν` ωραία περιμένει η παρέα στη στροφή

Κι όταν με δεις να λιμνάζω, να λιγοστεύω, να λιώνω,
να πεθαίνω ξαφνικά
Όταν με δεις να τραγουδάω, να γελάω και να κλαίω
όσο μπορώ πιο υστερικά
Χρωμάτισε τα όνειρά μου
Ζωντάνεψε την καρδιά μου
Όταν με δεις…

Όταν με δεις το κενό με σημασία να κοιτάζω
Αμηχανία και θλίψη σα νεκρός θα νυστάζω
Κούνα μπροστά μου το χέρι
Ένα λευκό περιστέρι, ένα δελφίνι
Κι όταν με δεις με αίμα να γράφω «βοήθεια»
Λαβοτόμησέ με δώσ` μου λίγη ευήθεια
Ένα ταξίδι στη λήθη
Έλα, άσπρο πάτο το ξύδι, να μην μείνει.

Κι όταν με δεις να λιμνάζω, να λιγοστεύω, να λιώνω,
να πεθαίνω ξαφνικά
Όταν με δεις να τραγουδάω, να γελάω και να κλαίω
όσο μπορώ πιο υστερικά
Χρωμάτισε τα όνειρά μου
Ζωντάνεψε την καρδιά μου
Όταν με δεις…

Ανδρέας Ασημακόπουλος
[Μαύρη Μαγιονέζα]

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ όμορφο.

Leigh-Cheri είπε...

Γεια σου δείμο!
Ναι. Είναι πολύ όμορφο στ` αλήθεια.