Σάββατο, Δεκεμβρίου 06, 2008

Μολυβένια 2...

Θέλω φέτος ο Αη Βασίλης να έρθει στ’ αλήθεια.
Όχι για να μου φέρει δώρα. Δεν έχω τίποτα να ζητήσω. Είμαι εντάξει.
Έτσι! Μόνο για να ρθει!
Να ενσαρκώσει τις αυταπάτες που τόσο αγαπάμε ως παιδιά.
Να καθίσει στην πολυθρόνα
– σε μια μεγάλη πολυθρόνα -
και να με πάρει αγκαλιά.
Τζάκι δεν έχω, οπότε ας με σκεπάσει
με τη μακριά γενειάδα του, να με κρατάει ζεστή.
Να μου μιλάει με φωνή τρυφερή και να μου λέει παραμύθια.
Μόνο παραμύθια.
Και μόνο χαρούμενα παραμύθια.
Όχι σαν το μολυβένιο στρατιωτάκι…

Κι ας ήταν πάντα από τ’ αγαπημένα μου…

2 σχόλια:

nosyparker είπε...

Χμ... δεν ξέρω αν το είχες διαβάσει τότε, αλλά πάρε παραμυθάκι από μένα. :-)

Μέρος πρώτο
http://curiosity-killed.blogspot.com/2006/10/blog-post_09.html

Μέρος δεύτερο
http://curiosity-killed.blogspot.com/2006/10/blog-post_116048085685586570.html

Leigh-Cheri είπε...

Χμ! Τελικά, στη δική μου τη ζωή όλα έρχονται ανορθόδοξα. Ο Άη Βασίλης που με πήρε αγκαλιά είναι γένους θηλυκού!;-)
Thanks nosy μου!
Πολύ όμορφο! Ό,τι ακριβώς ήθελα για να ζεσταθώ...