Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Ρομπέν των Δασών

… «Τι είναι η διάρρηξη μιας τράπεζας
μπροστά στην ίδρυση μιας τράπεζας;
λέει ο ληστής Μακ, στην «Όπερα Της Πεντάρας» του Bertolt Brecht.

Αυτή η άποψη μου φάνηκε πως δηλώθηκε ως γενική άποψη κι εδώ, όσον αφορά στην υπόθεση Παλαιοκώστα.
Τουλάχιστον όσοι τον γνώριζαν, ευχαρίστως θα τον βοηθούσαν να ξεφεύγει από τα κυνηγητά της αστυνομίας! Πράγμα, το οποίο δήλωναν χωρίς φόβο και πάθος και μπροστά σε κάμερες και δημοσιογραφικά μαρκούτσια.
Και, πραγματικά, τι έκανε ο άνθρωπος;
Τράπεζες λήστευε και τον Χαϊτογλου που – τι να πεις γι` αυτή την Τύχη, δηλαδή; - από τόσους ταλαίπωρους, σ` αυτόν βρήκε να πέσει το ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ, τι στα κομμάτια ήταν;
Άδικο δεν ήταν; Της μοίρας(;), θα μου πείτε. Ε, πάντως, άδικο! Την Δικαιοσύνη προσπαθούσε να αποκαταστήσει, ο άνθρωπος. Σαν άλλος Ρομπέν των Δασών, ας πούμε.
Στην τελική, τους χρειαζόμαστε μάλλον κάτι τέτοιους…

Α! τέλειωσε! Προτείνω να κάνουμε δημοψήφισμα.
Ποιος θέλει τον Παλαιοκώστα μες στα σίδερα, ποιος έξω!

[Πάντως, οι πολιτικοί μας δηλώνουν πολύ περήφανοι για την ελληνική αστυνομία που, μετά από 20 χρόνια, κατάφερε επιτέλους να τον συλλάβει (κι αυτό επειδή ντεραπάρισε το αμάξι)].
Στα πόσα χρόνια μία τέτοια σύλληψη παύει να αποτελεί επιτυχία;…

4 σχόλια:

par-i-saktos είπε...

δεν το εχω παρακολουθησει απο "κοντα" το θεμα και δεν ξερω λεπτομερειες για τον παλαιοκωστα, αλλα εχω πει και στο παρελθον πως αν βρισκομουν εξω απο μια τραπεζα και πεταγοταν ενας ληστης,καβαλαγε μια μηχανη και εφευγε, αν με ρωτουσαν προς τα που πηγε θα τους εδειχνα την αντιθετη μερια...
Οι τραπεζες ειναι οι κατεξοχην ληστες του κοσμου, "νομιμοι τοκογλυφοι" οπως μ'αρεσει να τους αποκαλω και τα λεφτα ειναι ασφαλισμενα αρα κανεις δεν χανει τιποτα. Αϊ σιχτιρια λοιπον σε τραπεζες και μπατσους και παμε να φαμε και να πιουμε απο τα λαφυρα! :)

Ανώνυμος είπε...

Και μετά λές ότι "θαυμάζεις εμένα για την αντιδραστικότητά μου"! Θέλει κότσια για να γράψεις τέτοιο κείμενο, αδερφούλα...

Τι; Τον έπιασαν επειδή ντεραπάρισε το αμάξι; Έχω να συγκλονιστώ τόσο από τότε που συνέλαβαν τον Σάββα Ξηρό -όταν έσκασε η βόμβα στα χέρια του ;-) Ζήτω τα λαγωνικά της ΕΛ.ΑΣ.! (Την εκπαίδευση και πληρωμή των οποίων πληρώνουμε, φυσικά, από την τσέπη μας...)

Leigh-Cheri είπε...

Ούτε κι εγώ το έχω στενοπαρακολουθήσει το θέμα, αλλά να, από τα λίγα που πέτυχα φευγαλέα στην TV, μου φάνηκε "αστείο";-)
Είχα διαβάσει πρόσφατα και τη φράση αυτή του Μπρεχτ και μου ρθε σαν απάντηση.

Χριστίνα, λες να με μπαγλαρώσουν καμιά ώρα;

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Λες άραγε να σημαίνει κάτι το γεγονός ότι μέχρι τώρα δεν έχω ακούσει κανέναν που να χάρηκε που τον πιάσανε;..

Ενδιαφέρον επίσης έχει ότι έχουν φτιάξει μέχρι και blog για αυτόν...