Κυριακή, Ιουλίου 29, 2012

Η Λόλα του Κωστή Μαραβέγια

Μία ευχάριστη ωρίτσα με…συνοδεία μουσικής.
Εύκολο, και για να το διαβάσεις και για να το γράψεις, αλλά δεν ένιωσα να χάνω τον χρόνο μου.
(Δεν θέλει και πολύ άλλωστε.)
Δυο τρεις ερωτικές φαντασιώσεις πλεγμένες σε μια ιστοριούλα.
Με μπόλικο νερό -για την δροσιά που μας λείπει εδώ και τόσες μέρες.
Σ’ αρέσουν και δεν σ’ αρέσουν 

οι τύποι της ιστορίας,
λίγο προβληματικοί αλλά 

μήπως έτσι είσαι κι εσύ; 
Ίδια σκέφτεσαι αλλά δεν τα ‘γραψες;
Τους γουστάρεις μάλλον τελικά.
Σου μένει ένα χαμόγελο
….κι ένα cd για να στο ξαναφέρνει ασυναίσθητα 

όταν τ’ ακούς και περπατάς στο δρόμο, 
τώρα, καλοκαιράκι
Για τον χειμώνα βλέπουμε…




Lola Maraveyas Illegal - Λολα from Aegeanscapes on Vimeo.


Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Και περιλαμβάνει το ομώνυμο cd

3 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι εμένα μου αρέσει ο Μαραβέγκιας (αν και προτιμώ πειρατικά)...

Leigh-Cheri είπε...

Χαχαχα!!
Δείμο μου, φοβάμαι ότι σ αυτόν τον ιστότοπο, μόνο εσύ κι εγώ έχουμε μείνει πια!
Θενξ για την επίσκεψη.
Ο Μαραβέγιας, καλός για το καλοκαιράκι, αλλά κι εγώ προτιμώ καταστάσεις αρκετά πιο..."ροκ".

Φιλιά

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ναι, αλλά ήμαστε μία παρέα που κρατάει χρόνια (σχεδόν από το ιστολογικό ξεκίνημά μας)...