Άλλο ένα απόσπασμα από ένα «απολαυστικότατο»
κειμενάκι από το alfavita!
(Μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο και να το απολαύσετε πραγματικά στην ίδια την ιστοσελίδα του alfavita.gr)
Όχι, για να ξέρουμε ποιοι ακριβώς είναι αυτοί που μας κυβερνάν,
ποιοι αποφασίζουν για τις τύχες των παιδιών μας και πώς διαχωρίζουν τους κανακάρηδές τους απ’ την πλέμπα! Ok?
(για να το πω και αγγλιστί, μην είμαι ντεμοντέ!)
ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΠΟΧΟΥΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΠΑΤΗΤΗ
«…Το τέλος της σχολικής χρονιάς πλησιάζει και μ αυτή κορυφώνεται η αγωνία των μαθητών, σ όλη τη χώρα, που ετοιμάζονται να δώσουν εξετάσεις για την εισαγωγή τους στις Ανώτερες και Ανώτατες Σχολές. Βέβαια, η πίεση και η ένταση των υποψηφίων, τη χρονιά αυτή θα είναι σαφώς μικρότερη, αφού με την κατάργηση της βάσης του «10», είναι βέβαιο ότι όλοι θα βρουν μια θέση σε κάποια σχολή, έστω κι αν η σχολή δεν είναι της αρεσκείας τους. Κι όλα αυτά, χάρη στην πρωτότυπη σύλληψη που είχε η υπουργός Παιδείας. Ίσως είναι η δεύτερη σε πρωτοτυπία σκέψη της ίδιας υπουργού, μετά την πρόταση που είχε διατυπώσει παλιότερα, που πάνω κάτω έλεγε ότι η Αγγλική γλώσσα να γίνει ισότιμη με την Ελληνική. Με άλλα λόγια, η Ελλάδα, θα μπορούσε (χάρη σʼ αυτή την πρόταση) να έχει επίσημη γλώσσα… την Αγγλική!!! Ας είναι…»
«…Η υπουργός, που είναι πολιτικός μηχανικός του Α.Π.Θ., έχοντας ήδη εισέλθει στην πέμπτη δεκαετία του βίου της (για τις κυρίες δεν αναφέρονται ημερομηνίες), είχε δηλώσει ότι η άρση της βάσης του «10» θα μειώσει τη ροή των υποψηφίων προς τα «κολλέγια», όπου κατέφευγαν όσοι δεν κατόρθωναν να εισαχθούν σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Φυσικά και γνωρίζει η έμπειρη πολιτικός, (που είχε διοριστεί στα 25 της, νομάρχης Καστοριάς), ότι τα Κολλέγια που συνεργάζονται με σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού, δεν δέχονται ως φοιτητές τους, υποψήφιους με απολυτήριο κάτω του 16 (sic)!!!
Κύριε Παρατηρητή, σας μεταφέρω, στη συνέχεια ένα κομμάτι, αυτούσιο από το διαδίκτυο, που προσπαθεί να εξηγήσει το ζήλο της Υπουργού Παιδείας για να επανδρώσει τα ΑΕΙ & ΤΕΙ με όλους τους ακατάλληλους για την τριτοβάθμια παιδεία.
Γράφει: “Είναι έγγαμη με πολιτικό μηχανικό, και έχουν ένα γιο το Χαρίδημο που φοιτά στη Δευτέρα Λυκείου. Ο γιός της πηγαίνει στο ιδιωτικό Σχολείο του Γείτονα, στη Βάρη και μάλιστα δεν παρακολουθεί το Ελληνικό πρόγραμμα του σχολείου, αλλά το I.B. (International Baccalaureate), όπου τα μαθήματα προσφέρονται μόνο στην Αγγλική γλώσσα...! Η φιλοσοφία του ιδιωτικού αυτού εκπαιδευτηρίου, κινείται γύρω από τον άξονα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον - ανοιχτές κοινωνίες...
Το International Baccalaureate Diplome Programme είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο προ-πανεπιστημιακού επιπέδου πρόγραμμα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το ίδιο το Δίπλωμα του Ι.Β. αποτελεί τον πιο αξιόπιστο διεθνή τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελεί ένα διαβατήριο εγγραφής στα περισσότερα και καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου.
Η Άννα Διαμαντοπούλου ως Υπουργός Παιδείας ήδη, πρόσφατα υπεραμύνθηκε στη Βουλή του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου!!! Σίγουρα το έκανε με τόσο σθένος, εκπροσωπώντας όλα εκείνα τα ελληνόπουλα των μη προνομιούχων, των απλών συνανθρώπων μας, που συναντάμε καθημερινά στον δρόμο και στην λαϊκή αγορά...
Όμως για τον μοναχογιό της έχει άλλα σχέδια, δεν θέλει απλά να λάβει τα πνευματικά ευεργετήματα της ελληνικής «δωρεάν παιδείας» που η ίδια προΐσταται, αφού δεν εμπιστεύεται (υπουργός γαρ!) το Δημόσιο Σχολείο για τον γιο της και τον στέλνει σε ιδιωτικό, αλλά ούτε και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο, αφού όποιος παρακολουθεί το I.B. (International Baccalaureate) δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά πρέπει να συνεχίσει αναγκαστικά τις σπουδές του στο εξωτερικό, με την γνωστή εξέλιξη των μεταπτυχιακών, στα καλύτερα αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακολουθώντας την πεπατημένη όλων των γόνων των «καλών» οικογενειών και των μεγάλων «τζακιών»!
Όσο η μητέρα-υπουργός θα πασχίζει να «εκπαιδεύσει» τα παιδιά του λαού μας (τα παιδιά ενός κατώτερου θεού), ανατρέφει και γαλουχεί τον μοναχογιό της, ως έναν ηγέτη της επόμενης γενιάς, που θα έρθει να αντικαταστήσει «επάξια» την πολιτική καριέρα της μαμάς Άννας, εξουσιάζοντας τις τύχες των παιδιών μας, που θα κάνει το παν να παραμείνουν αμόρφωτα-ημιμαθή, και επομένως εύκολα χειραγωγούμενα από τον καλοαναθρεμμένο μοναχογιό της, αλλά και τους ομοίους του...!”
Βρίσκετε κάποια ομοιότητα, ίσως, ανάμεσα στην υπουργό με τη μόρφωση του γιου της και το σαπουνοβιομήχανο Λογοθετίδη (στην ταινία ο «Ζηλιαρόγατος»), που παραγγέλνει να του αγοράσουν σαπούνι… ευρωπαϊκό;
Με εκτίμηση
Μενέλαος Τ. …»
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Κρήτης ΠΑΤΡΙΣ, 28/4/2010
Εγώ, απλά να ευχηθώ
ΚΑΛΗ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!
Σάββατο, Μαΐου 01, 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Είναι που δεν είχε προλάβει να έχει ήδη γίνει υπουργός παιδείας ώστε να προχωρήσει σε εκείνη τη μεταρρύθμιση που θα καθιστούσε το δημόσιο σχολείο άξιο για να σπουδάσει το τέκνο της! Οπότε, το ΙΒ ήταν μονόδρομος, μη νομίζεις! ;-)
Οπότε, να υποθέσω ότι τώρα που ανάλαβε δράση, θα το μεταφέρει το καλό της το αγόρι στο αριστούργημα δημόσιο σχολείο που φτιάχνει;-)
Γεια σου Κώστα!:-)
Καμμία εντύπωση δε μου κάνει το ότι η κ.υπουργός έχει επιλέξει την προκαθορισμένη και σίγουρη πανεπιστημιακή εκπαίδευση του κανακάρη της που έπεται της ακόμα πιο άνετης μόρφωσής του στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι γιατί αυτή, καλύτερα από τον καθένα, καλύτερα από τον κάθε εν ενεργεία εκπαιδευτικό, γνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στο δημόσιο ελληνικό σχολείο. Γνωρίζει την ποιότητα, τις γνώσεις που παρέχονται(όταν και αν), τις συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών σε όλες τις βαθμίδες, τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και γενικότερα όλο το ισχύον εκπαιδευτικό σύστημα. Και όχι μόνο τα γνωρίζει αλλά δυστυχέστατα για όλους τους Έλληνες πολίτες, τα καθορίζει όλα αυτά. Ε, δεν είναι χαζή να υποβάλλει το γιόκα της σε αυτή τη διαδικασία.
Στο περίφημο "νέο σχολείο" που θα λειτουργεί από δω και πέρα άρχισαν από τώρα οι εξαιρέσεις και τα παραθυράκια: ΠΡΏΤΑ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ...
Δημοσίευση σχολίου